Som vanligt

är det alltid väldigt trevligt på våra möten. Vi skrattar och har rejält kul o vi är väl rätt högljudda.    Idag märktes det att det var länge sen vi träffades eftersom mötet drog ut väldigt länge på tiden. Inte hann jag heller beundra Anna-Lenas väldigt fina katter heller, då några blev väldigt förtjust i min Fling-ama-string. Tack Anna-Lena för jättegod mat och tårta!

Jag följde Stina hem och tittade på hennes söta kattungar, 5 veckor redan! Väl hemma kollar jag lite på datorn och så ringer en uppfödare som inte kunde komma idag och vi surrar länge, länge!

Jag blir väldigt glad när jag tänker på alla trevliga människor jag har mött, tack vare dom sibiriska katterna. Inte bara här i "närheten", dvs Umeå till Kiruna utan även lika långt söderut o tom i andra länder. Tack för att ni finns, jag tror ni vet vilka jag syftar på! 
1 Linnea:

skriven

Nej nej, utbildningen börjar inte förrän den 16 september..

Det jag gjorde på Kicks nu var för min kusin som jobbar dom regionssäljare för Loreal, men det var bra övning och bra att få känna på lite vad man kan göra med utbildningen! Och det var riktigt kul!

2 clarellis:

skriven

Visst är det fantastiskt att man blir vänner med människor från hela Sverige och som man annars aldrig skulle fått chansen att få träffa.

Kommentera här: