S*Deltas Triumph

är en stor kille. Redan när han var 5,5 mån så vägde han 4,5 kg (rätta mig om jag har fel E) och när han var 6 mån (han kastrerades den dagen) så vägde han 4.9 kg (återigen, rätta mig om jag har fel E). Jag har snälla köpare som ofta skickar kort till mig. Triumph, Smilla (Ferrari) och Bugatti är dom flitigaste! Jag uppskattar det verkligen ska ni veta!

Jivara är en arbetsledar-katt, dvs hon ska vara med precis överallt och "godkänna" arbetet och se till så att vi inte fuskar. Vi har många kort på henne där hon ligger och tittar så att det blir ett bra utfört arbete.

Triumph verkar vara likadan. Hans matte & husse satte upp hyllor som han kan hoppa mellan och det är klart uppskattat! Bilderna är tagna av Triumphs ägare och ej bearbetade.




Visst är han stor och maffig här? Superfin och så otroligt lugn o cool kille!

Kommentera här: