En kort rapport

Igår kom Lenas kattungar, 3 stycken blev det. Har ni inte sett dom små ljuvliga underverken så kan ni se dom här.  GRATTIS till Cleo o Odo och även till Lena! 

Jag har varit hos Marie Hedrén idag o beundrat hennes katter och kattgård. Självklart har det fotats men jag är ju inte hemma så jag kan inte lägga upp kort just nu. Efteråt for vi till Adik för att se hur han sköter sig med Jivara. Hon mår så bra, så bra. Hon är lugn, trygg o harmonisk då Adik är en riktig gentleman. Ett tag efter att vi hade kommit dit så kom första parningen. Nu hoppas jag att det blir många, många flera parningar innan vi far hem.

Annars gör jag inte så mycket, saknar katterna förstås men försöker njuta av tiden här. Vi har införskaffat en GPS enkom för tillfället och den gör att jag nog tom skulle köra inne i Stockholm, inte mitt förstahandsval av stad att köra på i vanliga fall.  ;)

Vill ni nå mig så är mobilen fortfarande det enklaste/säkraste sättet att nå mig. 070-831 87 31.

Kommentera här: