Bilder kommer nog snart

Jag har så otroligt många bilder jag ska bearbeta och lägga ut, det är från mitten av september (kattutställning), Norge-trippen och parningsresan. Eftersom jag vill bearbeta bilderna lite och även "märka" dom så tar det lite tid.

I söndags var jag tillsammans med Carina till Boliden på en katt-träff. Denna gång var vi hemma hos Monica, meningen är att vi ska försöka träffas regelbundet och ha olika innehåll varje gång. Vi har redan bokat in nästa träff, slutet av november, då vi ska hälsa på Lena och se hennes underbara kull. Vi var dit en snabbis efter söndagens träff (när vi ändå var i närheten), undrar om vi ens stannade 30 min? Fort gick det i alla fall men det var för att första mötet, som väntat, drog över tiden. Men så är det ju alltid, mycket att prata om etc.

Här kommer i alla fall två bilder, den första är på Jivara, ett par dagar efter vi kommit hem från parningsresan. Vår underbara älskade speciella gumma!  Det är så svårt att tänka sig ett liv utan henne och när jag tänker på alla nya vänner jag/vi har fått genom att vara tex på alla utställningar, det är helt otroligt. Jag är så glad att jag har fått lära känna er alla, TACK!



Just nu har jag ganska många såna här bilder för jag kan inte låta bli att ta dom. Sakhi och Marussia är helt underbara ihop och Sakhi verkligen Marussia, det är det då ingen tvekan om. Dom ligger ofta så här, eller tätt ihop i en kattbädd. Ibland går Marussia och lägger sig hos Sakhi, men oftast är det tvärtom. Sakhi brukar lägga ena tassen över Marussia och hon finner sig i det, ofta njuter hon bara men ganska ofta så har dom två en tvätt-tävling.
 

Kommentera här: