Busigt

Imorgon ska jag tvätta alla katterna, mest för att vänja Sakhi o Jivara inför Sundsvalls-utställningen och för att fortsätta vänja Marussia och Bugatti vid att bli blöt.

Men det går bra med dom två sista. Marussia duschade lite lätt med äldsta sonen i går och idag, när jag snabbtvättade håret (över badkaret) så hoppade hon upp på min rygg och satt där. Bugatti satt i badkaret, en liten bit ifrån vattnet.

Sakhi och Bugatti busar som bara den. Hon är lite väl busig den tjejen och Sakhi kan inte motstå det. Så dom springer, hoppar och far och vi får ibland säga till Sakhi att han ska vara fin och försiktig. Ofta så tvättar Sakhi Bugatti, när hon ligger på rygg men ibland så blir det allvar av leken.

Inga nya kort då jag har varit upptagen idag, har bla varit ute med kattungarna i bilen. Imorgon tror jag att vi far och hälsar på min mamma, som också bor här i Sävar.

Tjejerna vill gärna busa med oss i sängen men sen försvinner dom någon annanstans. Igår blev jag glad för då kom Sakhi själv upp i sängen, första gången på flera veckor. Det är så mysigt att ha honom nära. 

Kommentera här: