Bilder

Här kommer några bilder, huller om buller. En del är nya, andra är gamla.

En dag såg jag Bugatti sitta på ena klösträdet (med en sovande Jivara ovanför) och stirra in i bokhyllan och inte ville hon vända bort blicken heller, undrar om hon såg sig själv i spegel-glaset.


Häromkvällen satt Ferrari och tittade på TV:n, väldigt inne i Martha Stewart Show. Ferrari har även suttit och tittat på Formel1-träningar/tävlingar. Hon gillar tydligen att titta på tv:n. Korten har jag medvetet ljusat upp för att ni ska få se Ferrari.


Yngsta sonen tränar simning ett par ggr/vecka och detta är vad som brukar hända när han kommer hem, med sitt klordoftande hår. Här var Jivara dock lite väl tillgiven.


Den här ögonblicksbilden tog jag sent igårkväll. Tyvärr är jag inte så duktig på att få bort bakgrunden så ni får finna er i att det är ganska ljust.



Vi fick nämligen hämta hem Sakhi igår. Han var lite nedstämd hos mormor, ville inte äta och så gick han och ylade nattetid. Han saknade nog kattungarna och självklart Jivara. Han har nu följt efter Jivara och nosar henne ivrigt i rumpan, vilket hon tillåter till en viss gräns innan hon slår till honom. Jag ska försöka få tag på en tidigare tid hos veterinären eftersom han är lite orolig även hemma. Men här äter han i alla fall och är social, som vanligt mao.

Idag har jag badat alla 5 kattungar och det gick ganska bra. Jag började med Ferrari och sen tog jag Marussia och hon spottade och fräste och morrade en del innan hon också lugnade ner sig. Bäst gick det nog för Ferrari och Lamborghini, även om Lamborghini pep en hel del. Ska försöka hinna bada kattungarna en gång till innan dom flyttar. Nu sover alla ungarna, helt slut efter den pärsen!

Kommentera här: