Idag har vi ägnat åt oss fotografering

vi har försökt ta kullkort för att lägga ut i samband med annonsering av kullen. Jag har inga bra kort att visa men imorgon ska jag visa några mindre lyckade. Det är verkligen inte lätt att få fem kattungar att sitta stilla och se snällt in i kameran!! Imorgon ska vi fota igen och så hoppas jag på bättre tur då.

Triumph är en stor klättrare, sätter jag ner armen i bolådan och frågar om han inte vill komma så klättrar han gärna upp på armen. Snabb är han dessutom.

Marussia är kattungen som går och går, hon har även börjat sätta sig i den lilla gluggen i bokhyllan, som vi använde när jag fotade Vänskapskullen förra året. Hon kommer nog bli en riktig primadonna!

Ferrari piper fortfarande, det ska bli så intressant att se om hon kommer bli en katt som pratar hela tiden. 

Bugatti försöker komma ut ur bolådan ganska ofta medan Lamborghini är lite mer cool och lugn.

Sakhi är mer och mer intresserad av kattungarna, det ska bli kul att se honom när kattungarna börjar kunna springa också.

Jivara är mer och mer lugn när vi tar ut alla 5 ungarna på golvet. Men hon kommer gärna och tittar till dom då och då och lägger sen sig en liten bit bort men ändå nära. Hon är verkligen en otroligt bra mamma!!

Kommentera här: