Äntligen

har vi fått till en bra kullbild som vi kan ha som annonsbild också. Det har börjat komma en del folk som vill testa allergin och även några spekulanter. Det här är det bästa med att vara testhem; folk har möjlighet att få komma och (förhoppningsvis) klara allergin. Det + att våra katter blir van främmande människor. Just nu har vi ju en lite extrem sitatuation med 7 katter i huset, 5 kattungar och 2 fertila katter.

Kvällens besök gick väldigt, väldigt bra och jag hoppas att han inte känner av något. Han fick även med sig hem en liten tuss av Sakhis hår.

Veckans kullbild togs idag.


Idag har kullen fått testa olika saker, vi har tagit fram sandlådan åt dom och det verkade som om Marussia försökte kissa på lådan idag. Vi har även tagit fram en liten vattenskål och som vanligt så hamnar det ibland ett par tassar i vattnet, med och utan vår hjälp.

Dagens största händelse var nog ändå att dom fick börja smaka lite köttfärs. Jag tog dom i nummerordning och efter att Marussia fått smaka från min hand satte jag henne vid tallriken, till slut blev jag tvungen att ta bort henne från tallriken.
1 Lena:

skriven

Grattis igen till den superfina kullen.

De ser helt underbara ut och jag kan inte förstå att de redan är 4 veckor. Tiden går så snabbt..

Lycka till med dem.

Kram Lena och katterna i Kåge

Kommentera här: