Tack Linda och annat

Tack Linda för skivan som kom idag, sååå fina så är dom.

Efter att ha hämtat mig från lördagens utflykt (på ca 60 mil) då jag fick se och fota coola Triumph och vackra Pokemon-kullen. Tack Emma/Jonas och Karin för att jag fick komma och hälsa på.


Imorse missade jag att se Jivara, som har börjat busa en hel, springa med full fart mot  det nya klätterträdet, hoppa högst upp, tvärnita och så tar hon sats och hoppar upp på gardinstången - där hon trodde det var en hylla. Där blev hon hängandes ett tag tills husse hade plockat ner henne.


Annars har dom inte gjort så mycket då vi har det väldigt varmt för tillfället. Just nu ligger dom alla 4 och sover.

Kort kommer från alla mina turer jag har gjort förra veckan men det är lite väl mycket just nu. Nu på fredag far jag och mannen till Sundsvall för kattutställning, hem och baka för nästa onsdag tar äldsta sonen studentexamen. Nästa helg är det dessutom  kattutställning här i Umeå. Sen blir det lite lugnare ett kort tag.

Som sagt, bilder kommer förhoppningsvis snart.

Kommentera här: