Bekräftelsen

till Bodens kattutställning har kommit och båda katterna har som väntat kommit med. Nu väntar vi bara på att få bekräftelsen från Luleås kattutställning också. Till den senare har jag anmält Marussia och det blir intressant att se hur det kommer att gå för henne. Nu tänker jag mest på hur hon kommer bete sig, men hon är ju en framåt ung tjej så jag hoppas o tror att det kommer gå bra för henne.

Både Jivara och Sakhi har tagit sina första CACIB/CAPIB och om det går lika bra nu så blir det Norge nästa. Men när vi ska åka till Norge vet jag inte ännu. OM Sakhi nu tar ytterligare ett cert så blir han ju sen stoppad på svenska tävlingar tills vi har fixat ett utländskt cert. Kommer kännas lite tomt att inte åka på utställningar framöver i så fall....

Imorse när jag gick upp kom Marussia och låg bredvid mig i soffan. Efter ett tag kommer min man till vardagsrummet och Marussia börjar spinna nästan direkt hon ser husse. Hon avgudar husse och ligger ofta bredvid honom eller vid hans fötter, i väntan på att han ska leka med henne. Han är självklart inte ensam om att busa med katterna men trots det så väntar Marussia ivrigt hos honom.

Ikväll ska vi fara och hälsa på Ferrari, som numera kallas för Smilla. Ska bli kul att se henne, jag har inte sett henne sen jag lämnade henne i maj!

Kommentera här: