Nygamla bilder och lite annat

Jivara äter och äter och blir bara rundare och rundare. Hon är dock inte lika rund på båda sidorna så jag gissar på ett ojämnt antal ungar. Äldsta sonen gissar på 5 ell 7, själv gissar jag på 3 ell 5. Jivara går upp i vikt och stackars Sakhi går ner i vikt. I fredags vägde han bara 4.6 kg. Vi får se om Jivara hinner ikapp honom, det är ju 2 veckor kvar för henne. Även Signe går upp bra i vikt. Nu är det inte länge kvar innan den kullen kommer.


Förra veckan var jag och yngsta sonen och hälsade på Jivaras farmor, Basia, och hennes kull, som nu är 7 veckor. Behöver jag säga att det var full fart på dem? Här är en bild på 3 (av 5) underbara charmörer. Tack Marita för att vi fick komma och hälsa på dina och Basias härliga ungar!



Vi skjutsade hem Mellons matte och passade då på att komma in för ett snabbt besök. Igor hann jag inte fota så mycket (han blev nog besviken över att jag inte släppte ut honom) men här är "Fjollan" hos sonen och titta sen på Mellon. Jag tycker han har blivit så lik Jivara!

              

Vänskapskullen har hunnit fylla 1 år för länge sen (12/1). Här kommer några nytagna bilder på föräldrarna och barnen.

Pappa Simba, Knjaze Juhznij Znoj. Tack Eva och Erik för bilderna som kom för ett tag sedan.



Mamma Jivara - lite less på fotandet och blixten.



Sakhi



Findus (Vinur)



Mellon



Podruga (kortet är lånat från Podrugas hemsida).

Kommentera här: