Ett kort från igår

Hela familjen var verkligen involverad. Jag, mannen, äldsta sonen står och hjälper Jivara, Sakhi ligger framför bolådan och yngsta sonen knäpper kort.



Från att ha gått så otroligt bra så fick Jivara helt plötsligt ett hormonryck och gav sig på Sakhi och skrämde honom. Stackars Sakhi, han vill ju bara vara snäll och vara med och hjälpa till. När vi hade flyttat in bolådan till vårt sovrum så la han sig längst ner i min säng så han kunde titta mot bolådan.

Jag stängde in Jivara i vårat sovrum men det slutade med att mannen (när han kom från jobbet på morgonen) fick stänga in Sakhi i tvättstugan. Stackars Sakhi, han ska ha funderat var hans date var. Vi har nämligen använt tvättstugan till parningsrum tidigare.

När mannen har vaknat (på em) ska vi försöka fota ungarna en och en och även kolla vad det är för kön. Jag tror att alla är svarttigré men som sagt, jag har inte tittat så jättenoga på dom ännu.

Kommentera här: