Julafton

En för tidig julklapp var ju att vi fick hämta hem Sakhi. Natten mot julaftonen slog jag in julklappar. Jag hade 2 medhjälpare, som till slut tröttnade. Så här låg dom länge, säkert 20 min innan jag blev tvungen att hämta kameran.



Jivara låg med sina kattungar i bolådan under tiden. Hon har fått tillbaka mjölken och Gabbana går snabbt upp i vikt, Dolce är det lite sämre med så vi har börjat om igen med att stödmata henne ett tag till.

När Jivara inte är nära sina kattungar så ligger hon gärna på soffbordet, det har blivit en riktigt favoritplats för henne. Det spelar ingen roll om vi fikar


eller vi öppnar julklappar.


Med skulle hon vara nästan hela tiden, men när det var dags för henne att få öppna sitt paket då ville hon inte vara med.


Sakhi var inte heller så brydd om sitt paket, detta är ju ändå hans andra jul.


För Marussia var det hennes första jul, men själva paketet var inte så intressant utan snöret var mycket roligare att leka med.


Marussia har förresten fått en ny favoritplats. Eller nygammal, hon låg ju där redan som liten. Här ligger hon återigen på förstärkaren och värmer sig men det är lite mer besvärligt nu än när hon var en liten kattunge att kunna komma in och lägga sig på förstärkaren.


För övrigt är det väldigt lugnt och stilla hemma, vi gör inte så mycket. Vi stödmatar Dolce och njuter sen av alla katter. Jag kommer nog inte uppdatera bloggen förrän på måndag, då Dolce & Gabbana blir 2 veckor gamla.

Kommentera här: