Våra katter

I samband med att vi fotade Bilkullen passade vi faktiskt på att fota även Jivara och Sakhi. Helt lätt att få dom att sitta fint var det ju inte!

Våra älskade, älskade katter - det är svårt att föreställa sig ett liv utan er.

Först kommer Jivara:


och sen kommer Sakhi, som har gått ner sig under sin tid som fertil. :


Ikväll tog jag med mig Sakhi till Djurmagazinet för en pälsvårdskurs. Mycket intressant och lärorikt. TACK Camilla för att du orkade hålla Sakhi åt mig, han blir lätt för tung för mig tyvärr.
1 Linda:

skriven

Dom är så vackra dina katter Gunilla! Tänk om Valentine hade kunnat gå ner i vikt när han var fertil... i stället tappade han vikt när han kastrerades! :o)



Jag lovar att jag ska återkomma om när vi kan komma ner till Umeå, jag hoppas att dom dagar du gav mig tidigare fortfarande fungerar.

Kommentera här: